Baltic FCB nõukogu liikme, nüüdsest ka IDEA nõukogu liikme Erko Tähe sõnul annab ühinemine võimaluse pakkuda nii uutele kui olemasolevatele klientidele paremat teenust, sest mõlemal agentuuril on kasutada unikaalsed strateegilise planeerimise ja uuringute läbiviimise mudelid, aga ka reaalne praktika väga paljudes ettevõtlusvaldkondades – joogi- ja toiduainete tööstuses, jaekaubanduses jne. Ka lisas Täht, et ühinemine annab klientidele koheselt võimaluse lisaks laiemale kommunikatsiooniteenusele ka paremaks ülebaltikumiliseks teeninduseks.
Ühinenud agentuuri nõukogu liikme ja ettevõtte ühe omaniku Mark Eikneri sõnul on ühinemise eesmärgiks olla tugeval positsioonil situatsioonis, kus reklaamiturg hakkab taas kasvama. „Tänasest kriisist väljuvad võitjatena need ettevõtted, kes suudavad oma turuosa suurendada ja on turu kasvu alguseks parimas stardipositsioonis,“ ütles Eikner. Eikneri sõnul on mõlemal agentuuril väga pikk ja mitmekülgne kogemus Eesti reklaamiturul ning nüüdsest peale erinevate oskuste ühendamist paraneb ettevõtte tooteportfell veelgi.