29. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

M-turundus on tõusulainel – Telejazz ületas 10 miljoni SMSi piiri

Telejazzi pakutavate ühenduste kaudu on 2009. aasta jooksul saadetud 10 miljonit SMSi. Eelmisel neljapäeval saatis teiste hulgas oma klientidele SMS-teavitusi ka Telejazzi pikaajaline koostööpartner Monton, kelle abiga tulemus saavutati. Telejazzi jaoks olulise sündumuse puhul kingib ettevõte Montonile 10 000 tasuta SMSi.

Telejazzi müügijuht Rainer Tükk arvas, et iga-aastast kasvutrendi m-turunduses on aidanud jätkata eelmisel aastal turule toodud sõnumite saatmise portaal www.smsjazz.net, mille abil ärikliendid saavad väga mugavalt ise oma klientidele regulaarselt SMS-teavitusi saata. „Oleme positiivselt üllatunud, plaanime tulevikus oma tegevust veelgi laiendada ning pakkuda üha kvaliteetsemat teenust,“ lisas Tükk.

„Meil on Telejazziga olnud edukas koostöö ning on rõõmustav, et just Montoni sõnumid aitasid Telejazzil saavutada maagilise 10 miljoni sõnumi piiri,” ütles Montoni turundusjuht Kairit Järvekald. “Monton lähtub oma kommunikatsioonis põhimõttest, et brändil ei ole mitte kliendid, vaid sõbrad. Monton on oma sõpradega suheldes innovaatiline ja interaktiivne, kasutades lisaks SMS-kanalile ka populaarseid sotsiaalvõrgustikke ning blogi. SMSide ja elektroonilise suhtluse eesmärk on hoida Montoni sõpru jooksvalt kursis brändi uudiste ning parimate pakkumistega.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700