• 30.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

M-turundus on tõusulainel – Telejazz ületas 10 miljoni SMSi piiri

Telejazzi pakutavate ühenduste kaudu on 2009. aasta jooksul saadetud 10 miljonit SMSi. Eelmisel neljapäeval saatis teiste hulgas oma klientidele SMS-teavitusi ka Telejazzi pikaajaline koostööpartner Monton, kelle abiga tulemus saavutati. Telejazzi jaoks olulise sündumuse puhul kingib ettevõte Montonile 10 000 tasuta SMSi.
Telejazzi müügijuht Rainer Tükk arvas, et iga-aastast kasvutrendi m-turunduses on aidanud jätkata eelmisel aastal turule toodud sõnumite saatmise portaal www.smsjazz.net, mille abil ärikliendid saavad väga mugavalt ise oma klientidele regulaarselt SMS-teavitusi saata. „Oleme positiivselt üllatunud, plaanime tulevikus oma tegevust veelgi laiendada ning pakkuda üha kvaliteetsemat teenust,“ lisas Tükk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele