• 25.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristina Seimann, Nordea Panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja

Nordea Panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhatajana ning juhib Nordea 7-liikmelist turundustiimi. Viimased neli aastat nõustas Kristina kommunikatsioonibüroo Jugaste, Liiva ja Seimann (JLS) tegevjuhi ja partnerina nii turundus- kui ka korporatiivkommunikatsiooni alal mitmeid era- ja avaliku sektori ettevõtteid. Eelnevalt on ta kommunikatsioonijuhi ametikohal töötanud sellistes ettevõtetes nagu Saku Õlletehas, Kalev ja Tallinna Piimatööstus. Kristina Seimann on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse- ja kommunikatsioonieriala.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele