• 25.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristina Seimann, Nordea Panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja

Nordea Panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhatajana ning juhib Nordea 7-liikmelist turundustiimi. Viimased neli aastat nõustas Kristina kommunikatsioonibüroo Jugaste, Liiva ja Seimann (JLS) tegevjuhi ja partnerina nii turundus- kui ka korporatiivkommunikatsiooni alal mitmeid era- ja avaliku sektori ettevõtteid. Eelnevalt on ta kommunikatsioonijuhi ametikohal töötanud sellistes ettevõtetes nagu Saku Õlletehas, Kalev ja Tallinna Piimatööstus. Kristina Seimann on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse- ja kommunikatsioonieriala.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele