• 17.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hyundai Kia autokontsern valis meediaplaneerimise partneriteks MPG ja MC

Maailma suuruselt neljanda autotootja Hyundai Kia autokontserni meediaplaneerijaks hakkavad uue aasta algusest meedia-planeerimise agentuur Media Planning Group (MPG) ning digitaalse meedia agentuur Media Contacts (MC). Eestis kuuluvad mõlemad ettevõtted Baltikumi suurimasse kommunikatsiooniagentuuride gruppi Big Idea Group.
Leping Lõuna-Korea autotootjaga hõlmab endas nii meedia planeerimist kui ka meediapindade ostu kokku viies regioonis: Lääne- ja Ida-Euroopas, Lähis-Idas, Lõuna-Ameerikas, Aafrikas, Aasias ning Indias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele