• 11.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kasutada turunduses sotsiaalseid võrgustikke?

25. novembril Tallinnas toimuva WAZZAP? 2009 sotsiaalse meedia & äri seminari peaesineja Charlie Osmond on töötanud maailma suurima reklaamija Procter&Gamble interaktiivse reklaami osakonnas ja tema firma Freshminds juhib täna Briti telekomihiiu British Telecom tegevust sotsiaalses meedias.
Charlie andis Best Marketingile täna intervjuu:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele