• 11.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kasutada turunduses sotsiaalseid võrgustikke?

25. novembril Tallinnas toimuva WAZZAP? 2009 sotsiaalse meedia & äri seminari peaesineja Charlie Osmond on töötanud maailma suurima reklaamija Procter&Gamble interaktiivse reklaami osakonnas ja tema firma Freshminds juhib täna Briti telekomihiiu British Telecom tegevust sotsiaalses meedias.
Charlie andis Best Marketingile täna intervjuu:

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele