15. oktoober 2009
Ainult tellijatele

Euro Effie Grand Prix 2009 võitis Microsoft Xbox Halo 3 kampaania ''Believe''

15. septembril 2009 kuulutati Brüsselis välja Euroopa 2008. aasta kõige efektiivsemad turunduskampaaniad. Alates 1996. aastast Euroopas välja antavate Euro Effie auhindade näol on tegu mainekaimate reklaami efektiivsust tunnustavate tiitlitega Euroopas. Auhindu jagatakse reklaamitegijatele ja kampaaniatele, mis on saavutanud edu vähemalt kahel erineval Euroopa turul. Effie auhinnad pärinevad USAst, kus neid jagatakse juba 1968. aastast ning nagu Euroopa omadelgi hinnatakse eelkõige lahenduste efektiivsust.

Kuigi Effie võtab arvesse eelkõige kampaania tulemuslikkust, tõestas tänavune Grand Prix võitja, et loovus ja efektiivsus käivad käsikäes. Euro Effie Grand Prix 2009 läks Microsoft Xbox mängu Halo 3 kampaaniale ''Believe'', mille loojaks olid agentuurid McCann Erickson London ja T.A.G. San Francisco. Sama kampaania võitis loovust väärtustaval maailmakuulsal Cannes Lionsi reklaamifestivalil 2008. aastal Grand Prix.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700