Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Marketingi blogi nüüdsest avatud!
Koostöös ADM-iga avasime nüüd ka Best Marketingi blogi, mis mis avalöögina kajastas Best Internetti ja kõike seal toimuvat.
Best Interneti külastajad said blogis kongressi ettekandeid kommenteerida ja esinejale küsimusi esitada. Jooksvalt pärast esinemist avaldasime blogis ka lühikese kokkuvõtte ettekandest.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.