Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
E-posti turundus on jätkuvalt tõhus võimalus müügi suurendamiseks
Seoses läheneva internetiturunduse kongressiga Best Internet 2009 viis Best Marketing läbi väikese küsitluse teemal „E-posti turundus“. Selgus, et e-posti turundus on jätkuvalt tõhus võimalus müügi suurendamiseks. Pooled vastanutest mainisid ka Twitteri efektiivsust.
Loe, mida vastasid küsimustele Hawaii Expressi turundusjuht Priit Salumäe, Ülemiste City suhtekorraldaja Karin Tamm, Pimedate Ööde Filmifestivali (PÖFF) turundusjuht Anneli Vask, suusa- ja rattareiside korraldaja Renee Tuul Alpiexpressist, Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu ja EAS-i turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Erki Peegel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]