Seoses läheneva internetiturunduse kongressiga Best Internet 2009 viis Best Marketing läbi väikese küsitluse teemal „E-posti turundus“. Selgus, et e-posti turundus on jätkuvalt tõhus võimalus müügi suurendamiseks. Pooled vastanutest mainisid ka Twitteri efektiivsust.
Loe, mida vastasid küsimustele Hawaii Expressi turundusjuht Priit Salumäe, Ülemiste City suhtekorraldaja Karin Tamm, Pimedate Ööde Filmifestivali (PÖFF) turundusjuht Anneli Vask, suusa- ja rattareiside korraldaja Renee Tuul Alpiexpressist, Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu ja EAS-i turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Erki Peegel.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.