Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Indoneesia ilusalong Johnny Andrean korraldas oma juuksetugevdustoote reklaamiks väikese eelarvega, aga efektiivse geriljaturunduskampaania: rongidesse paigaldati käepidemete asemele kunstjuustest punupatsid, millest reisivad inimesed seistes kinni hoida võisid. Patside ülaosas oli tootereklaam. Kuna reklaamitavaks tooteks on juuste tugevdamise vahend, siis on sõnumi edastamiseks tõesti veenev viis leitud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]