Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kerli Maro Saaremaa Vodka kampaaniast ''Vali vunts!''
www.valivunts.eeKlient: Altia EestiTurundusjuht: Kerli TammAgentuur: Kontuur Leo BurnettCopy: Andrus Niit AD: Kadi Hugo CD: Urmas Villmann PJ: Kärttu Sisask
Mis? Järjekordne valimisreklaam? Mingi uus erakond? Ja kõige selle maksab kinni veel Saaremaa viin? Ei no kuhu me sedasi jõuame…
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.