Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kerli Maro Saaremaa Vodka kampaaniast ''Vali vunts!''
www.valivunts.eeKlient: Altia EestiTurundusjuht: Kerli TammAgentuur: Kontuur Leo BurnettCopy: Andrus Niit AD: Kadi Hugo CD: Urmas Villmann PJ: Kärttu Sisask
Mis? Järjekordne valimisreklaam? Mingi uus erakond? Ja kõige selle maksab kinni veel Saaremaa viin? Ei no kuhu me sedasi jõuame…
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.