Ainult tellijatele
22. mai 2009
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ADM: digitaalse meedia agentuurid ja e-turundusagentuurid - mida neist oodata?

E-turundus on aktuaalne teema. Kui varem suhtuti digitaalsesse meediasse mõningase ettevaatuse või isegi inertsiga, siis nüüd otsitakse sissetallatud radade asemel uusi lahendusi ja huvi e-turunduse vastu on tõusnud.

Mida enam teadvustavad turundajad e-turunduse võimalusi, seda rohkem tekib ka erinevaid ettevõtteid, kes selle valdkonna teenuseid pakuvad. Internetiga seonduvad inglisekeelsed terminid kohandatakse eesti keelde ja seega on meil nii veebiagentuure, e-turundusagentuure ja ka digitaalse meedia agentuure.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700