Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ADM: digitaalse meedia agentuurid ja e-turundusagentuurid - mida neist oodata?
E-turundus on aktuaalne teema. Kui varem suhtuti digitaalsesse meediasse mõningase ettevaatuse või isegi inertsiga, siis nüüd otsitakse sissetallatud radade asemel uusi lahendusi ja huvi e-turunduse vastu on tõusnud.
Mida enam teadvustavad turundajad e-turunduse võimalusi, seda rohkem tekib ka erinevaid ettevõtteid, kes selle valdkonna teenuseid pakuvad. Internetiga seonduvad inglisekeelsed terminid kohandatakse eesti keelde ja seega on meil nii veebiagentuure, e-turundusagentuure ja ka digitaalse meedia agentuure.
Mis vahet neil on ja millise agentuuri poole peaks pöörduma, kui tahaks head e-turundust teha? Best Marketingi küsimustele vastab digitaalse meedia agentuuri ADM Interactive turundusjuht Katariina Täht (fotol):
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.