Näiteks selline huvitav fakt: 80% klientidest Venemaal ja USA-s (ning ilmselt ka Eestis) teeb praegusel kriisiajal poes valiku kõige odavama kategooria kaupade kasuks. 4% aga ostab just kõige kallimaid asju = demonstrative consumption - showing off that you can afford it. Ja see 4% kasvab varsti 8%-le. Keskmine hinnakategooria kaob ilmselt üldse ära.
Troussov andis eestlastele nõu, mida venelastele turundustegevust suunates silmas pidada ja mida vältida. Lisaks analüüsis ta mõningaid Eestis tehtud venelastele suunatud reklaame (Tele2, Viking Lotto ja Zoloto). Põhiline, millega eestlased Troussovi meelest alt lähevad, on venelaste liiga stereotüüpne, paroodiasse kalduv kujutamine reklaamides. Venelased olevat huumori suhtes väga sallivad, aga kui nalja visatakse nende endi üle, siis võivad nad tõlgendada seda huumorit rünnakuna / solvanguna. Võrdlusena tõi Troussov välja eestlaste stereotüüpse maine venelaste hulgas - eestlased on venelaste meelest väga aeglased inimesed, aga kas eestlastele meeldiks, kui venelased kujutaks eestlasi reklaamis Väga Aeglaste Inimestena? :)