• 11.05.09, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärtel Suurhans Vastse-Kuuste printreklaamist: Appi, kummitab!

Klient: Atria EestiReklaami valmistaja: PäevalehtDisainer: Marko Russiver Fotograaf: Rene Suurkaev
Igapäevases ilusate asjade ihas kipume ignoreerima tõika, et koledusel on kõva pauer. Kogesin seda hiljutisi reklaamimuljeid meenutades. Just nimelt meenutades, sest asjaolude sunnil kirjutan seda arvustust üksnes mälule toetudes. Ma ei ole teinud eeltööd – lapanud lehti ja otsinud pärle – räägin vaid sellest, mis reklaamist mõeldes esimesena pähe tuli ehk nii nagu „tavavaatajad“ asju näha võiksid.’ilikud fantaasiad, meenusid lapsepõlves kuuldud linnalegendid vorstivabrikusse kadunud mudilastest. Jääb vaid küsida, kas oligi tegu hea reklaamiga? Ilmselt mitte päris, sest lisaks silmatorkavusele ja meeldejäävusele peab reklaam edastama õiget sõnumit. Kui esimese tingimuse Vastse-Kuuste reklaam täidab, siis teisega on lood kahtlasemad. Toidureklaam lihtsalt peab olema ka isuäratav.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele