Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Starmani kauaaegne turundusjuht loob oma firma
Ligi 15 aastat Starmani turundusdirektorina töötanud Henri Treude (fotol) lahkus ettevõttest, et luua oma firma.
"Alates 1995. aastast Starmanis turundusdirektorina töötanud ning viimased seitse aastat ka juhatuse liikme ülesandeid täitnud Henri Treude paneb oma senise ameti maha," teatas Starmani kommunikatsioonijuht Timo Hartikainen. "Nimelt on Henri otsustanud ettevõtjana kätt proovida. Soovin koos kolleegidega talle edu uues valdkonnas," lisas ta.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“