Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Starmani kauaaegne turundusjuht loob oma firma
Ligi 15 aastat Starmani turundusdirektorina töötanud Henri Treude (fotol) lahkus ettevõttest, et luua oma firma.
"Alates 1995. aastast Starmanis turundusdirektorina töötanud ning viimased seitse aastat ka juhatuse liikme ülesandeid täitnud Henri Treude paneb oma senise ameti maha," teatas Starmani kommunikatsioonijuht Timo Hartikainen. "Nimelt on Henri otsustanud ettevõtjana kätt proovida. Soovin koos kolleegidega talle edu uues valdkonnas," lisas ta.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.