• 13.04.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoil juurutab üle-euroopalist reklaamikontseptsiooni

Best Marketingini jõudis info, et Statoil on välja töötamas ühtset üle-euroopalist reklaamikontseptsiooni. Kas kohalik lähenemine kaotatakse ära? Kas Statoili siinse reklaamiagentuuri rolliks jääb ainult rahvusvaheliste reklaamide adapteerimine? Kas regionaliseerumine on tänasel päeval trend? Kas Statoili esindus Eestis võidab või kaotab sellest otsusest? Kommenteerib Statoil Eesti kontseptsioonijuht Kai Realo:
"Selleks, et küsimustele vastata, pean natuke põhjalikumalt selgitama, millega on täpsemalt tegemist.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele