• 13.04.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoil juurutab üle-euroopalist reklaamikontseptsiooni

Best Marketingini jõudis info, et Statoil on välja töötamas ühtset üle-euroopalist reklaamikontseptsiooni. Kas kohalik lähenemine kaotatakse ära? Kas Statoili siinse reklaamiagentuuri rolliks jääb ainult rahvusvaheliste reklaamide adapteerimine? Kas regionaliseerumine on tänasel päeval trend? Kas Statoili esindus Eestis võidab või kaotab sellest otsusest? Kommenteerib Statoil Eesti kontseptsioonijuht Kai Realo:
"Selleks, et küsimustele vastata, pean natuke põhjalikumalt selgitama, millega on täpsemalt tegemist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele