Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Corpore võitis preemia Balti PR-auhindade jagamisel
2009. aasta Baltic PR Awards konkursil pälvis ainsa Eesti kommunikatsioonibüroona Corpore esikoha sponsorluskommunikatsiooni kategoorias AEG Electroluxi ja kokandusvõistluse Bocuse d'Or Eesti koostöö korraldamise eest.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.