Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Estraveli brändivärskendus pälvis tunnustuse 2009 ReBrand 100 Global Awards auhinnakonkursil
Viiendat korda toimuval iga-aastasel ülemaailmsel kaubamärgi värskendustele ja ümberpositsioneerimistele keskendunud auhinnakonkursil ReBrand 100 Global Awards toodi maailma efektiivseimate ja õnnestunumate seas välja ka Estravel, kelle kaubamärgi värskendusprojekti teostajaks oli disaini- ja brändinguagentuur LOOVVOOL.
Vaata Estraveli brändiuuenduse näiteid siit.
Nagu ka varasematel aastatel, koosnes seekordse žürii liikmeskond maailmatasemel brändingu ja turundusvaldkonna ekspertidest, teiste hulgas BusinessWeek’i turundusosa toimetaja, InterbrandHealth’i tegevjuht, brändinguagentuuri Siegel + Gale loovdirektor ning MetaDesign brändinguagentuuri Šveitsi üksuse juht ja partner.