Seitse viimast aastat üht ja sama kujundusmudelit kasutanud Maaleht sai täna, 19. veebruaril 2009 uue näo. Maalehe uus väljanägemine on moodsam, nooruslikum, rõõmsam ja värvilisem, aga samas endiselt konservatiivne ja soliidne. Leht on senisest selgemini liigendatud. Lehe esiküljel on värskendatud logo.
Uus kujundus tõstab paremini esile Maalehe teemakäsitlusi. Neid on võimalik serveerida lugejale "söödavamal" moel. Maalehe peatoimetaja asetäitja Tiina Reinarti sõnul tahab trükiarvult Eesti kolmandaks ajaleheks ja suurimaks nädalaleheks tõusnud Maaleht pakkuda väärilist vastukaalu ajakirjanduses vohavale pealiskaudsusele ja kollasusele. Maaleht on kummutamas ekslikku arusaama, et seda lehte loevad vaid põllumehed ja pensionärid.