18. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maaleht sai uue näo

Seitse viimast aastat üht ja sama kujundusmudelit kasutanud Maaleht sai täna, 19. veebruaril 2009 uue näo. Maalehe uus väljanägemine on moodsam, nooruslikum, rõõmsam ja värvilisem, aga samas endiselt konservatiivne ja soliidne. Leht on senisest selgemini liigendatud. Lehe esiküljel on värskendatud logo.

Uus kujundus tõstab paremini esile Maalehe teemakäsitlusi. Neid on võimalik serveerida lugejale "söödavamal" moel. Maalehe peatoimetaja asetäitja Tiina Reinarti sõnul tahab trükiarvult Eesti kolmandaks ajaleheks ja suurimaks nädalaleheks tõusnud Maaleht pakkuda väärilist vastukaalu ajakirjanduses vohavale pealiskaudsusele ja kollasusele. Maaleht on kummutamas ekslikku arusaama, et seda lehte loevad vaid põllumehed ja pensionärid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700