Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Peter Fiski turunduse meistriklass Marketing Genius
Aeg: 5. - 6. juuni, 2008 Koht: Jurmala Spa Hotel Korraldaja: Best Marketing
Turunduskonverentsi Password 2007 lemmikesineja ja Briti ühe enimmüüdud turundusraamatu “Marketing Genius” autor Peter Fisk, kes on nagu kaasaegne Philip Kotler (ainult 30 aastat noorem!), andis Baltikumi turundusjuhtidele suurepärase ja süsteemse ülevaate uutest turundustrendidest tänapäeva maailmas.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“