• 06.10.08, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peter Fiski turunduse meistriklass Marketing Genius

Aeg: 5. - 6. juuni, 2008 Koht: Jurmala Spa Hotel Korraldaja: Best Marketing
Turunduskonverentsi Password 2007 lemmikesineja ja Briti ühe enimmüüdud turundusraamatu “Marketing Genius” autor Peter Fisk, kes on nagu kaasaegne Philip Kotler (ainult 30 aastat noorem!), andis Baltikumi turundusjuhtidele suurepärase ja süsteemse ülevaate uutest turundustrendidest tänapäeva maailmas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele