• 06.10.08, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peter Fiski turunduse meistriklass Marketing Genius

Aeg: 5. - 6. juuni, 2008 Koht: Jurmala Spa Hotel Korraldaja: Best Marketing
Turunduskonverentsi Password 2007 lemmikesineja ja Briti ühe enimmüüdud turundusraamatu “Marketing Genius” autor Peter Fisk, kes on nagu kaasaegne Philip Kotler (ainult 30 aastat noorem!), andis Baltikumi turundusjuhtidele suurepärase ja süsteemse ülevaate uutest turundustrendidest tänapäeva maailmas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele