• 18.09.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Orangetime Event saavutas esikoha Äripäeva Üritusturundusfirmade TOP-is

Fotol: Orangetime Event meeskond17. septembril 2008 avaldatud Äripäeva Üritusturundusfirmade TOP-is saavutas esikoha Orangetime Event, teise koha vääriliseks tunnistati agentuur Moskiito ja kolmandale kohale jõudis Event Masters. Valdkonna TOP-i pääsemiseks pidi ettevõtte vastava valdkonna tegevuse osakaal käibest olema vähemalt 51%. Ettevõte peab olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal.
Agentuuri Orangetime Event juhataja Hardi Kinnas ütles, et võit tuli hea üllatusena, kuid olulisem kui esikoht edetabelis on tugev side klientidega. 80% Orangetime'i kliendibaasist moodustavad püsikliendid. Kinnase sõnul võlgneb agentuur oma edu kolmele põhimõttele, mida igapäevaselt jälgitakse:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele