• 18.09.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Orangetime Event saavutas esikoha Äripäeva Üritusturundusfirmade TOP-is

Fotol: Orangetime Event meeskond17. septembril 2008 avaldatud Äripäeva Üritusturundusfirmade TOP-is saavutas esikoha Orangetime Event, teise koha vääriliseks tunnistati agentuur Moskiito ja kolmandale kohale jõudis Event Masters. Valdkonna TOP-i pääsemiseks pidi ettevõtte vastava valdkonna tegevuse osakaal käibest olema vähemalt 51%. Ettevõte peab olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal.
Agentuuri Orangetime Event juhataja Hardi Kinnas ütles, et võit tuli hea üllatusena, kuid olulisem kui esikoht edetabelis on tugev side klientidega. 80% Orangetime'i kliendibaasist moodustavad püsikliendid. Kinnase sõnul võlgneb agentuur oma edu kolmele põhimõttele, mida igapäevaselt jälgitakse:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele