• 10.09.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola Baltikumi brändijuht on Noole Liiväär

Coca-Cola Baltikumi brändijuht on alates 2008. aasta kevadest Noole Liiväär, kes on eelnevalt töötanud Scania Eesti turundusjuhina ja SEB turundusdivisioni projektijuhina. SEB-s oli tema vastutusvaldkonnaks äriklientide turundus. Ettevõttes Coca-Cola Baltic Beverages Ltd tegeleb Noole Fanta, Sprite'i ja kohalike Baltikumi brändidega.
Varem vastutas Coca-Cola Baltikumi esinduses karboniseeritud jookide brändide eest Marit Kroon, kes on nüüdseks Senior Brand Manager ja tegeleb lisaks Baltikumile osaliselt ka pan-Euroopa uute toodete arendamisega (kontseptsioonist konkreetse tooteni koos turunduskommunikatsiooni ja tootearendusega).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele