• 04.09.08, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna algab Eesti Päevalehe uus raamatukampaania

Septembris 2008 alustab ilmumist Eesti Päevalehe uus raamatusari "Eesti lugu". Erinevalt kahest varasemast Päevalehe raamatusarjast pühendutakse seekord ainult Eestile ja Eesti ajaloole. Sarja koostamisel on lähtutud soovist katta kogu Eesti ajalugu, alates kõige vanemast, poolmüütilisest ajast kuni tänapäevani. 
Alates 20. septembrist 2008 annab Eesti Päevaleht igal laupäeval välja ühe Eesti lugu jutustava teose ja nii 50 laupäeva järjest. Raamatuid müüakse ainult koos Eesti Päevalehega ja iga raamat on müügil vaid nädal aega. Kõiki raamatuid saab ka tellida. "Eesti lugu" ilmub Eesti Päevalehe ja ajakirja Akadeemia koostööna, lisaks Eesti Päevalehe tellijatele laieneb raamatute tellimise võimalus ka ajakirja Akadeemia tellijatele. Ühe raamatu hinnaks on 74 krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele