• 01.09.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõrge tunnustus Eesti graafilisele disainile

Restorani Kaerajaan tähelepanuväärne visuaalne identiteet, mille autoriks on disaini, brändingu ja interaktiivmeedia agentuur LOOVVOOL, eesotsas agentuuri loovjuhi Hannes Unt’iga on pälvinud ühe ihaldatuima maailmatasemel disainiauhinna - red dot.
Kõrgetasemelise ja innovatiivse disaini kvaliteetmärgiks peetavat auhinda antakse välja kord aastas konkursil red dot design award. Käesoleval aastal pidi 14 liikmeline rahvusvahelistest disainiekspertidest koosnev žürii hindama “red dot: communications design” kategoorias ligi 6 000 saadetud töö disaini taset, mis olid saadetud 39 erinevast riigist. Kokku pälvisid nende hulgast tunnustuse 381 tööd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele