18. juuni 2008
Ainult tellijatele

Cannes Lionsi märksõnadeks on sel aastal sotsiaalsed võrgustikud, digitaalne meedia ja interaktiivsus

Cannes Lions reklaamifestival kestab terve nädala, 15. – 21. juunini. Vaatamata maailma majanduse üldisele ebakindlusele on sel aastal festivalil rohkem delegaate kui kunagi varem, kokku üle 10 000 osaleja 85-st riigist. Festivali ajakava on äärmiselt tihe, paralleelselt toimuvad seminarid, meistriklassid, workshopid, reklaamide screeningud, žüriide pressikonverentsid. Täna esineb festivalil meediamogul Rupert Murdoch. Õhtuti toimuvad glamuursed vastuvõtud ja peod hotellide randades ning jahtidel - suupisted, šampus, väikesed mustad kleidid, lõbusad inimesed, socializing.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700