Cannes Lions reklaamifestival kestab terve nädala, 15. – 21. juunini. Vaatamata maailma majanduse üldisele ebakindlusele on sel aastal festivalil rohkem delegaate kui kunagi varem, kokku üle 10 000 osaleja 85-st riigist. Festivali ajakava on äärmiselt tihe, paralleelselt toimuvad seminarid, meistriklassid, workshopid, reklaamide screeningud, žüriide pressikonverentsid. Täna esineb festivalil meediamogul Rupert Murdoch. Õhtuti toimuvad glamuursed vastuvõtud ja peod hotellide randades ning jahtidel - suupisted, šampus, väikesed mustad kleidid, lõbusad inimesed, socializing.
Cannes’i reklaamifestival on aastast aastasse ideid ja loovust väärtustanud. Sel aastal on festivali sloganiks „Big ideas can make anyone feel small“ ja kõikidel seminaridel kõlavad märksõnadena social networks, digitaalne meedia ja interaktiivsus. Digitaalne meedia ei ole enam uus meedia, vaid on muutumas massimeediaks, sest on suunatud suurtele hulkadele. Kõik räägivad sotsiaalsest meediast ja võrgustikest, aga keegi anna konkreetselt nõu, kuidas seal turundada.