18. juuni 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Lionsi märksõnadeks on sel aastal sotsiaalsed võrgustikud, digitaalne meedia ja interaktiivsus

Cannes Lions reklaamifestival kestab terve nädala, 15. – 21. juunini. Vaatamata maailma majanduse üldisele ebakindlusele on sel aastal festivalil rohkem delegaate kui kunagi varem, kokku üle 10 000 osaleja 85-st riigist. Festivali ajakava on äärmiselt tihe, paralleelselt toimuvad seminarid, meistriklassid, workshopid, reklaamide screeningud, žüriide pressikonverentsid. Täna esineb festivalil meediamogul Rupert Murdoch. Õhtuti toimuvad glamuursed vastuvõtud ja peod hotellide randades ning jahtidel - suupisted, šampus, väikesed mustad kleidid, lõbusad inimesed, socializing.

Cannes’i reklaamifestival on aastast aastasse ideid ja loovust väärtustanud. Sel aastal on festivali sloganiks „Big ideas can make anyone feel small“ ja kõikidel seminaridel kõlavad märksõnadena social networks, digitaalne meedia ja interaktiivsus. Digitaalne meedia ei ole enam uus meedia, vaid on muutumas massimeediaks, sest on suunatud suurtele hulkadele. Kõik räägivad sotsiaalsest meediast ja võrgustikest, aga keegi anna konkreetselt nõu, kuidas seal turundada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700