26. mai 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Parimateks PR-projektideks kuulutati Rahvuskala valimine ja Sünagoogi avamine

Eesti Suhtekorraldajate Liit (EPRA) tegi teatavaks 2007 aasta parimate kommunikatsiooniprojektide teostajad. Võidutöödeks osutusid Eesti Rahvuskala teavitustöö ning Sünagoogi avamise kommunikatsioon. EPRA žürii valiku peamisteks kriteeriumiteks olid projektide läbiviimise professionaalsus, mõju ühiskonnale või sektorile ja eesmärgikeskne tulemuslikkus.

Rahvuskala teavitustöö tellijaks oli Eesti Kalaliit  ja teostajaks Alfa-Omega Communications . Kabe kalakonservidega oli 2007. aasta suviste "Kala teeb head" telgiürituste suurim hitt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700