Kuldmuna reklaamikonkursil jõudis kõigi kategooriate lõikes finaali 173 võistlustööd, mille hulgast selgunud võitjad kuulutati välja pidulikul juubeligalal 4. aprillil kinos Kosmos.
Noortekonkursil, mis mõeldud kuni 28-aastastele reklaamiloojatele, osales sel aastal 32 tööd, millest 8 osutusid žürii poolt finaali valituks ja 1 saab 4. aprillil auhinnaks noorte kuldmuna ehk Pesamuna. Noortekonkursist olid oodatud osa võtma nii reklaamiagentuuride töötajad kui ka kõrgkoolis õppivad noored.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.