Kuldmuna reklaamikonkursil jõudis kõigi kategooriate lõikes finaali 173 võistlustööd, mille hulgast selgunud võitjad kuulutati välja pidulikul juubeligalal 4. aprillil kinos Kosmos.
Noortekonkursil, mis mõeldud kuni 28-aastastele reklaamiloojatele, osales sel aastal 32 tööd, millest 8 osutusid žürii poolt finaali valituks ja 1 saab 4. aprillil auhinnaks noorte kuldmuna ehk Pesamuna. Noortekonkursist olid oodatud osa võtma nii reklaamiagentuuride töötajad kui ka kõrgkoolis õppivad noored.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.