• 17.03.08, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB Eesti Ühispangast sai SEB

Alates 7. märtsist kannab SEB Eesti Ühispank uut nime SEB. Kuna SEB kaubamärgi tuntus on Eestis väga kõrge – viimaste uuringute põhjal teab SEB-d üheksa inimest kümnest – oli aeg kolm aastat kestnud nimevahetusprotsess lõpule viia.Uue nime tähistamiseks toimus panga peahoones pidulik pressiüritus, kus võtsid sõna SEB juhatuse esimees Ahti Asmann, Eesti Panga president Andres Lipstok, rahandusminister Ivari Padar ning SEB nõukogu esimees Bo Magnusson. Kõik nad panid ka meene sümboolsesse ajakapslisse, mis läheb järgmiseks 150 aastaks panga varahoidlasse. Näiteks Ahti Asmann pani kapslisse pangakaarte ning Ivari Padar mälupulgal Rahandusministeeriumi selle aasta eelarve.Silmailu ja väikest närvikõdi pakkusid hoone 35 meetri kõrguses aatriumis õhuakrobaadid, kes vaid kangapoognaid kasutades SEB Eesti Ühispanga logoga bänneri alla tõid, et SEB logo saaks auga üles tõusta.Lisaks üritusele jagati üle Eesti suuremates linnades õhupalle ning naistele rohelisi roose. Nimevahetusele järgnev päev oli ju naistepäev ning 2007. aasta Eesti parimaks pangaks tunnistatud pangana oli SEB ajast veidi ees, jagades laiali 30 000 lille.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele