SEB turunduseelarve kasvab aastal 2008 võrreldes aastaga 2007 mõnevõrra, kuid mitte meeletult. Arvestades meediahindade kasvu saame antud vahenditega turundustegevust teha enam-vähem samas mahus kui eelmisel aastal. Samas tundub mulle, et meediakanalite poolt tehtud hinnatõstmised on liiga optimistlikud ja aasta võib nendesse tuua korrektiive. Ilmselt ei langetata hinnakirja, kuid allahindlusprotsendid võivad kohati saavutada uusi tasemeid. Prognoosin meediakanalite mixi muutumist reklaamitellijate poolelt, sest erinevatesse meediatesse sisenemise hinnad on muutunud. Soovitan seda suhtarvude muutumist kaasarvatud tootmiskulusid kõikidel reklaamijatel hoolikalt jälgida. Jälgime seda hoolikalt ka loomulikult ka SEB's. See aasta võib tuua mõningaid meediakanalite siseseid muudatusi võrreldes eelmiste aastatega.