Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuel aastal uued töökohad
Saku Õlletehase pikaajaline turundusdirektor Karin Sepp andis alates 1. jaanuarist ametikoha üle oma mantlipärijale, Saku turundusmeeskonnas õllede turundusjuhina ning turundusdirektori asetäitjana töötanud Rauno Stüffile. Loe täpsemalt SIIT
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.