21. november 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ehitus Service laieneb välisturgudele ja vahetab kaubamärki

Välisturgudele laienev Ehitus Service võttis alates 12. novembrist kasutusele kaubamärgi Bauhof. Ettevõte investeerib 2008. aasta jooksul Läti ja Leedu turgudele sisenemiseks üle 100 miljoni krooni, eeltööd tehakse ka Ukraina suunas.Ehitus Service OÜ tegevdirektori Mart Vau sõnul on ettevõte rahvusvahelise laienemise nimel tööd teinud mitu aastat ning ettevalmistused jõudnud lõpufaasi. "Selge on see, et Ehitus Service´i või Aiaparadiisi nimega väljaspool Eestit südameid ei võida. Vaja oli kaubamärki, mis oleks üheselt mõistetav eri keelekeskkondadega riikides." Uus nimi Bauhof on ühend saksakeelsetest sõnadest, kus "bau" tähendab ehitust ja "hof" hoovi. "Nimes sisaldub viide saksa täpsusele ja korrale ning ehitusmeistrite põlvest-põlve edasi antud teabele," selgitas Vau. Senised Ehitus Service´i kauplused viiakse uue kaubamärgi alla selle aasta jooksul.Välisplaanidest rääkides tõi Mart Vau esile eelkõige Läti ja Leedu turud. "Esimeses järgus avame 2008. aastal Bauhofi kauplused Leedus, kus on kokkulepped olemas juba kuue linna osas," kinnitas ta. Lätis on tänaseks allkirjastatud müügipindade eellepingud ning seal plaanib Bauhof aktiivset kauplemist alustada 2009. aastal. Tugev eeltöö käib ka Ukraina turu suunas. Tänaseks on Eesti juhtivaid ehitus- ja aiakaupade müüjaid Ehitus Service esindatud seitsmes Eesti linnas: Tallinnas, Tartus, Pärnus, Viljandis, Rakveres, Jõhvis ja Põlvas. Müügivõrku laiendatakse jätkuvalt ning ettevõtte tegevdirektori sõnul plaanitakse veel enne jõule avada kauplus Kuressaares. "Lisaks on sihikul Paide, Narva, Haapsalu, Võru ja Valga. Lisapoe avamiseks kompame võimalusi Tallinnas." 2008. aasta jooksul investeerib ettevõte müügivõrgu laiendamisse ja kaasajastamisse Eestis ja välisturgudel üle 100 miljoni krooni, järgneval kahel aastal on investeeringuteks plaanitud veelgi enam. Bauhofi kaubamärgi loomine läks maksma 8 miljonit krooni. Sellest 6,4 miljonit krooni kulub kaupluste fassaadidel olevate valgustabloode valmistamiseks ja ülespanekuks, ülejäänud summa jaguneb uue kaubamärgi reklaami, veebilehe tegemise ja muude turunduskulude vahel. Bauhofi kaubamärk sündis koostöös Eesti juhtiva bränding-agentuuriga Identity.

Kaubamärgivahetuse taustast ja loomeprotsessist räägib bränding-agentuuri Identity juhataja ja strateegiline brändikonsultant Ants Lusti:

"Bauhofi-taolise brändiprotsessi stardivõti peitub ettevõttele uue visiooni ja äriliste ambitsioonide sõnastamise vajaduse lätete juures. Kui organisatsioon on kasvanud ja koduturul olulise edu saavutanud, tuleb läbi rahvusvahelistumise prisma mõelda suuremalt - kuidas olemasoleva brändikapitaliga üha karmimas konkurentsis hakkama saada. Loomeprotsessi see faas on olemuselt pigem strateegiline modelleerimine kui uljas looming.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700