• 04.09.07, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketing korraldas 28. aug. 2007 oma esimese turunduskonverentsi Hiinas

Konverents toimus Shanghais koostöös Hiina Reklaamiassotsiatsiooniga, osalejate hulgas olid kõigi suurimate reklaamiagentuuride esindajad ja tähtsamate firmade turundusjuhid, näiteks Unilever, Coca-Cola, Kia, Motorola, jt. Konverentsi teemaks olid efektiivse turunduse edulood Euroopast ja Aasiast. Best Marketingi juhi Hando Sinisalu sõnul on Hiina konverentsiturg veel üsna varajases arengustaadiumis ja seega on oluline olla kohal ning valmis buumiks.
Best Marketing on Eesti Konverentsikeskuse turunduskonverentse korraldav üksus, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Horvaatias ja Hiinas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele