• 04.09.07, 13:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketing korraldas 28. aug. 2007 oma esimese turunduskonverentsi Hiinas

Konverents toimus Shanghais koostöös Hiina Reklaamiassotsiatsiooniga, osalejate hulgas olid kõigi suurimate reklaamiagentuuride esindajad ja tähtsamate firmade turundusjuhid, näiteks Unilever, Coca-Cola, Kia, Motorola, jt. Konverentsi teemaks olid efektiivse turunduse edulood Euroopast ja Aasiast. Best Marketingi juhi Hando Sinisalu sõnul on Hiina konverentsiturg veel üsna varajases arengustaadiumis ja seega on oluline olla kohal ning valmis buumiks.
Best Marketing on Eesti Konverentsikeskuse turunduskonverentse korraldav üksus, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Horvaatias ja Hiinas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele