• 22.03.07, 15:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kodutute varjupaigast Kaplinna

Väljavõte Artur Taevere veebipäevikust,20. september 2006 Pisut rohkem kui üheksa kuud tagasi käisime Marekiga esimest korda Mustamäel, Akadeemia teel asuvas kodutute varjupaigas.
Varsti läksime teist, kolmandat, neljandat, kahekümneviiendat korda – Mustamäele, Koplisse, Männikule, erinevatesse varjupaikadesse – ikka selleks, et kutsuda kodutuid osalema jalgpallitrennis ning et minna sügisel Eesti kodutute meeskonnaga maailmameistrivõislustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele