Väljavõte Artur Taevere veebipäevikust,20. september 2006 Pisut rohkem kui üheksa kuud tagasi käisime Marekiga esimest korda Mustamäel, Akadeemia teel asuvas kodutute varjupaigas.
Varsti läksime teist, kolmandat, neljandat, kahekümneviiendat korda – Mustamäele, Koplisse, Männikule, erinevatesse varjupaikadesse – ikka selleks, et kutsuda kodutuid osalema jalgpallitrennis ning et minna sügisel Eesti kodutute meeskonnaga maailmameistrivõislustele.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“