• 06.12.06, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaamireklaami võidukäik maailmas jätkub

Rahvusvahelise meediafirma ZenithOptimedia andmetel kasvas globaalne Internetireklaami turg 2007 võrreldes 2006. aastaga 28% „Vana meedia” reklaamituru kasvutempo võrreldes möödunud aastaga oli vaid 4% Aastaks 2009 prognoosib ZenithOptimedia Internetireklaami turuosaks 9%. Hetkel on Internetireklaami osakaal üle 10% kogu reklaamiturust kolmes riigis: Norras, Rootsis ja Suurbritannias.
Suurima Internetireklaami osakaaluga riik on Suurbritannia, kus Internetireklaami turuosa on 13,5% edastades mahu poolest nii raadioreklaami kui välireklaami.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele