• 06.12.06, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaamireklaami võidukäik maailmas jätkub

Rahvusvahelise meediafirma ZenithOptimedia andmetel kasvas globaalne Internetireklaami turg 2007 võrreldes 2006. aastaga 28% „Vana meedia” reklaamituru kasvutempo võrreldes möödunud aastaga oli vaid 4% Aastaks 2009 prognoosib ZenithOptimedia Internetireklaami turuosaks 9%. Hetkel on Internetireklaami osakaal üle 10% kogu reklaamiturust kolmes riigis: Norras, Rootsis ja Suurbritannias.
Suurima Internetireklaami osakaaluga riik on Suurbritannia, kus Internetireklaami turuosa on 13,5% edastades mahu poolest nii raadioreklaami kui välireklaami.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele