• 06.12.06, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaamireklaami võidukäik maailmas jätkub

Rahvusvahelise meediafirma ZenithOptimedia andmetel kasvas globaalne Internetireklaami turg 2007 võrreldes 2006. aastaga 28% „Vana meedia” reklaamituru kasvutempo võrreldes möödunud aastaga oli vaid 4% Aastaks 2009 prognoosib ZenithOptimedia Internetireklaami turuosaks 9%. Hetkel on Internetireklaami osakaal üle 10% kogu reklaamiturust kolmes riigis: Norras, Rootsis ja Suurbritannias.
Suurima Internetireklaami osakaaluga riik on Suurbritannia, kus Internetireklaami turuosa on 13,5% edastades mahu poolest nii raadioreklaami kui välireklaami.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele