Põhiliselt koolitamise, sotsiaalmeedia halduse ja sisuloomega tegeleva keskuse tegevjuhi Maria Rozbaumi sõnul on isegi veidi üllatav, kui suures mahus vajatakse hetkel just sotsiaalmeediat puudutavaid teenuseid, olgu nendeks siis koolitamine või konkreetse sisu tootmine.
Baum Koolituskeskus on alati uute klientide ja koostööpartnerite otsingul. Kuigi pakutakse ka kiiret ja kvaliteetset teenust kirjatükkide teostamisel alates artiklitest ja sisuturunduslugudest kuni armastuskirjade ning pressiteadeteni välja, siis suurimat huvi äratavad kokkulepped, mis pakuvad võimalusi pikemateks koostööprojektideks.
„Hetkel on rõõm tõdeda, et püsivalt ajame igapäevaseid tööasju koos väärikate partneritega nagu Tartu Ülikooli Pärnu kolledž, Äripäev ja mitmete koolitusasutustega, kelle usaldusväärsust tõendab tõik, et teenuseid osutatakse juba tükk aega sellistele suurtele klientidele nagu näiteks Eesti Töötukassa,“ räägib tegevjuht Maria Rozbaum.
Kuigi ettevõte tegutseb Pärnu linnas, on neil koostööpartnereid üle Eesti. „Tänapäeval ei ole ju geograafiline vahemaa ärisuhetes enam mingiks takistuseks. Covid-kriis maailmas aitas kaasa virtuaalsete koolituste ülikiirele arengule ja kui ka olukord normaliseerub, siis päris vanade standardite juurde ei naase see turg ilmselt küll enam kunagi,“ analüüsib Rozbaum. „No miks peaksin kulutama kütust ja aega, et sõita näiteks Tartusse pelgalt selleks, et kuulata paaritunnist loengut või pidada maha koosolek?“
Eks inimsuhtlus ning näost näkku kohtumised omavad oma võlu ning eeliseid ja ei kao ka kunagi lõplikult, aga praegu paneb Baum Koolituskeskus põhirõhu ikkagi jätkuvalt sellele, kuidas veebi teel läbi viidavaid koolitusi ja kohtumisi arendada ning nende tõhusust tõsta.
„Hiljuti olin sunnitud päevase etteteatamise peale 4 tundi kestva loengu 55 inimesele läbi viima kontaktõppe asemel veebis,“ toob koolitaja näite. „Tänu eelnevale arendustegevusele ja kogemustele ei tekitanud see erilist probleemi, kuid näitas ometi ette mitmeid võimalikke edaspidiseid arengu ning parendusvõimalusi.“
Eriti oluline on veebisuhtluse areng ettevõtte jaoks hetkel ka seetõttu, et novembris- detsembris laienetakse välisturule. „Esimeste lõuna naabritest klientidega on kokkulepped sõlmitud ootame juba väga koostöö algust!“
Põhitegevus areneb ja muutub arvestades nõudlust turul
Väikeettevõtjana on Baum Koolituskeskusel võimalik muudatustega kiiresti kohaneda. „Kui alustasime, siis eeldasin et põhiliseks tegevusalaks saab ikkagi koolitamine, aga aeg näitas ruttu et tegelikult vajatakse hoopis kedagi, kes sotsiaalmeedia kanalid käima tõmbaks ja käimas hoiaks. Instagrami ja Facebooki algoritmid on halastamatud, kui su ettevõttel pole kanalit, kus ilmuvad regulaarsed postitused, siis sul põhimõtteliselt võiks neid kanaleid üldse mitte olemas ollagi.
Siin ei aita ka aeg ajalt kanalite poole rahasummade loopimine. Boostid ja reklaamid ei saagi töötada ega ettevõttele uusi kliente või muud kasu tuua, kui neil ei ole sisu, mida uusi jälgjaid vaatama kutsuda,“ selgitab Rozbaum lahti lihtsa põhitõe.
SOME kanalitel ja nende regulaarsel töös hoidmisel on orgaanilises turunduses hindamatu roll ja ses osas pole ime, et sellele palju ressursse pühendatakse. Samas tundub, et tegemist on suhteliselt lihtsa asjaga. Milleks maksta kellelegi, et ta minu eest Facebooki postitusi ja Instagrami lugusid teeks. Seda oskab ju igaüks ise ka!
„Just! Seda minagi mõtlesin, aga tuleb välja, et neid, kes seda teenust vajavad, on palju, nii suurte kui ka väikeste ettevõtete seas. Tegelikult on ,valem lihtne. Selleks, et kanalite algoritmid sind toetama hakkaksid peaksid sa ettevõtte juhi või töötajana panustama orgaanilise turunduse tarbeks igapäevaselt umbkaudu tunni,“ täpsustab Rozbaum.
Tund ei tundu väga pikk aeg, aga tegemist on ikkagi 5 tunniga nädalas, igal nädalal, kogu aeg. Siin ongi mõtlemiskoht, et kust see tund tulema peaks. Muidugi võib seda võtta une arvelt, ööd on ju meie päralt! Aga reeglina on mõttekam teenuse eest maksta, sest selle ajaga on võimalik oma tööd tehes see summa mitmekordselt tasa teenida.
„Rääkimata sellest, et meie Baum Koolituskeskuses oleme sellele spetsialiseerunud. Meil on kogemused avaldamisgraafikute ja turundusstrateegiate koostamisel, postitustele ilusate ja pilkupüüdvade ning ettevõtte logo ning kuvandiga kooskõlas olevate taustade kujundamises ja muus taolises,“ toob Rozbaum välja. „Oleme läbinud igakuiselt tundide kaupa erinevaid koolitusi. Kust peaks üks väikese või keskmise ettevõtte juht leidma aja, et harida ennast lisaks oma valdkonnale veel ka meie omaga ning viia end kurssi kõigi sotsiaalmeedia turundust puudutavate nippide, võimaluste ning algoritmide nõudmistega?!“
Baum Koolituskeskuse tiimil on kogemusi koolituses 15 ja sisuloomes enam kui paarikümne aasta jagu. Ettevõte ise on samas alles uus. Käima tõmbamine läks oodatust pareminigi ja nüüd luuakse juba uusi töökohti, et tagada suutlikkus klientide nõudlusele vastu tulla.
Baum Koolituskeskus teenused
• Sotsiaalmeedia haldus, postituste taustade kujundamine jms;
• Sotsiaalmeedia turvalisust ja kasutusvõimalusi puudutavad konsultatsioonid ja koolitused;
• Ürituste korraldamine;
• (Sisuturunduslike) artiklite koostamine;
• Pressiteate, infomaterjalide jms. koostamine;
• Meediasuhtlust ja ajakirjandust puudutavad koolitused ja konsultatsioonid;
• (Sotsiaal)meedia laagrid ja koolitused lastele, noortele ning eakatele.
Kel keskuse teenuste vastu lähem huvi, siis parima pakkumise saab isiklikult ühendust võttes. Kontaktid leiab kodulehelt
www.baumkoolitus.ee ja ka
Instagramist ning
Facebookist.
Seotud lood
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.