Autor: Äripäeva eriprojektide toimetus • 23. november 2020

Turundus luksussektoris: kliendipäring viis uue ärisuuna leidmiseni

Autor: Goldtime

Eesti suurima juveeli- ja kellakaupluste keti ostujuht Aveli Kippari jagab ideid, kuidas ettevõte saab kingitustega eriliselt hetkel või üritusel meeldejäävaid emotsioone luua.

Goldtime on Eesti suurim juveeli- ja kellakaupluste kett, mis on juba üle 14 aasta aktiivselt jaemüügiturul tegutsenud ning viimastel aastatel on pandud palju rõhku suurima juveelide ja kellade e-kaubamaja ülesehitamisele. Hetkel on Goldtime’i 23 kaupluses üle Eesti esindatud enam kui 40 tuntud kella- ja juveelibrändi kogu maailmast.

„Oleme oma kaupluste planeerimisel ning kauba ja brändide valikul lähtunud põhimõttest, et kõikide klientide kõik soovid saaks täidetud. Jah, turunduse põhimõtteid jälgides on see justkui „reeglitevastane”, kuid selle tingib pigem turu väiksus ja luksussektori põnev omapära- ja siiani see toimib,“ nentis Goldtime’i juveeliosakonna juht Aveli Kippari.

„Kõik inimesed ja ka ettevõtted armastavad teha kingitusi ja meie suur rõõm on seda võimalust kõigile pakkuda. Meie klientide soove kuulates nendime fakti, et nad väärtustavad üha rohkem personaalseid kingitusi ja aina tihedamini leiavad nad tee meie kauplustesse just kingituste otsimise eesmärgil. Kingitus, mis on eriline, toob positiivseid emotsioone ning loob püsivat väärtust. Erilise tähelepanu on saanud ka päringud, kus soovitakse tänada koostööpartnerit, kiita kolleegi olulise panuse eest või tunnustada töötajat väärika tööjuubeli puhul,“ tõdes Kippari.

Äriidee sahtlis

Goldtime on alati oma tegevuses lähtunud missioonist luua uusi trende ja väärtustada traditsioone. „Meie jaoks on olnud oluline pakkuda lisaks kvaliteedile ka positiivset emotsiooni ja väärtust, mis kestab! Kingitraditsioon ulatub kaugesse minevikku ja seda toetab ka ärieetika ja -kultuur. Inimesed satuvad Goldtime’i kauplustesse peamiselt sooviga leida oluliseks tähtpäevaks kingitus. Armas üllatus,mida hoole ja armastusega valitakse oma lähedasele, sünnipäevalapsele või iseendale, võib samamoodi üllatada ka klienti, koostööpartnerit või juhti! Tundes oma klienti, töötajat, juhti piisavalt, ongi osa „probleemist” lahendatud. Olen täiesti veendunud, et ettevõtte töötajaid saab motiveerida mitmel viisil – üheks viisiks kindlasti on ÕIGETE kingituste tegemine,“ sõnas Kippari, kes tänu oma pikaajalisele kogemusele juveelivaldkonnas oskab siinkohal igati abiks olla. „Olles pea 20 aastat valinud ehteid Eesti naistele, usun, et üheskoos on võimalik leida parimad ja stiilseimad aksessuaarid, mis loovad inimestes positiivseid emotsioone. Ka võib luua kingitusest unustamatu mälestuse, mida jagada kliendi või äripartneiga ettevõtte üritusel.“

Päring, mis inspireeris ja viis tegudeni

Goldtime ostujuht Aveli Kippari
Autor: Goldtime

Kõige suurema tõuke andis äriklienditeenuse lõplikule väljatöötamisele siiski kliendipäring. „Eelnevalt võtsime ärikliendipäringuid kui tavatööprotsessi osa – e-mailile vastati ning soovitud tooted toimetati kohale. Tänaseks päevaks oleme kaardistanud oma juba olemasoleva kliendibaasi ning loonud süsteemi kvaliteetseks klienditeeninduseks – ideest perfektse teostuseni. Tegelikult isegi ideed ei pea olema – loome selle üheskoos,“ nentis Kippari. „Meie sooviks on koostöös luua midagi luksuslikku, ajatut, personaalset ja mis peamine, emotsiooni tekitavat, samal ajal kvaliteedistandardit mitte alla lastes. Inspiratsiooni uue ärisuuna lõplikuks arendamiseks andis põnev projekt, mille tegime Denim Dreami 25 aasta juubeliks. Kliendi soovil tootsime 500 stiilset ja trendikat hõbedast graveeritud käeehet spetsiaalses DD pakendis, mida kannavad nüüd kõik Denim Dreami töötajad.”

Denim Dreami brändijuht Mari-Liis Medar kirjeldab koostööd, mille raames loodi spetsiaalne ehe ettevõtte 25 juubeliks.

Autor: Denim Dream

“Soovisime luua ettevõtte kallitele töötajatele ning koostööpartneritele midagi meeldejäävat ning kaunist, mis oleks aeg-ajalt käel säramas ning meelde tuletamas kaunist juubeliüritust. Ettevõttel oli kindel soov, et kingitus oleks kvaliteetne ning ajatu, mis ei jääks kapipeale tolmu koguma,” selgitas Mari-Liis. “Kaunis ehe käeketi ja-kella näol tuletab meelde ühiseid hetki, toredat koostööd ning loodetavasti toob naeratuse näole veel ka mõne aasta möödudes,” lisas ta.

Autor: Denim Dream

Medar kirjeldas koostööd kui kiiret ja professionaalset protsessi: “Tootedisain sai kiirelt hoo sisse – pärast esimest telefonikõnet vahetasime esimesed e-mailid ning juba mõne päeva pärast olime ettevõtte kontoris Goldtime’i pakutavaid ehteid valimas. Kõik osapooled olid kiirelt ühel meelel ning lisaks ehtedisainile ja graveeringule sai paika ka pakend, mis pidi samuti väga šikk välja nägema. Kogu protsessi vältel oli Goldtime meile igati abiks ning tulemusega jäime ise rohkem kui rahule!”

Medar lisas, et tagasiside oli ka töötajatelt ning partneritelt väga hea – kaunis ning praktiline valik, mida saab hästi sobitada igapäevase riietusega nii tööl kui ka pidulikematel hetkedel.

Autor: Denim Dream

Teostatud ideed ja piiramatud võimalused – inspireerime teineteist

„Nagu eelnevalt mainitud, viis ägeda koostööpartneri päring meid uuele turule ning mõtetes olnud ärisuund saigi uue hoo sisse. Tänu pikale kogemusele ja koostööpartneritele saame pakkuda erinevaid võimalusi ja koos inspireerida teineteist looma midagi tõeliselt väärtuslikku,“ lausus Kippari.

Kippari lisas: „Tegelikult vajavad tunnustust ka koostööpartnerid riigisektorist. Näiteks Vinni Valla 30 aastapäevaks said läbi ajaloo olulised inimesed tänutäheks spetsiaalse graveeringuga käekella, mis pidulikul tänuüritusel üle anti. Vallavanem Rauno Võrno sõnul tõid naiste- ja meeste käekellad siirast rõõmu kingisaajatele ning kindlasti soovitakse ka edaspidi mõelda personaalsete kingituste peale.

Alljärgnevalt mõned ideed, kuidas tuua värskeid ideid Teie ettevõtte kingituste portfelli, et luua emotsioone erilisel hetkel või üritusel!

Delikaatse või personaalse graveeringuga ehted

o Sõnum või sümbol, mis on Teie ettevõttele oluline – inspireerib ja motiveerib. Kuna meie ehted kauplustesse on toodetud meie soovide järgi, siis saame täita ka Teie ettevõtte soovid. Erikujuline ripats, käe- või kaelaehe on võimalus luua midagi omanäolist.

Autor: Goldtime

Sümbolitega ja amulettidega ehted tuntud brändidelt

o Goldtime on paljude brändide ametlik maaletooja ning just tänu sellele on parim ülevaade uusimatest trendidest ja võimalustest, kuidas luua eriline ehe! Suunanäitajateks on siin kindlasti Nomination, Thomas Sabo, Pandora ja paljud teised brändid, mille kollektsioonidest võib leida inspiratsiooni.

Käekell –ärimaastikul ajatu aksessuaar, mille saab graveeringuga muuta unikaalseks.

o Käekell on läbi aegade olnud eriliseks sümboliks, väärtustades koosolemise, koostegemise ja koostöös veedetud aega. Goldtime’i brändide valik on moekatest elustiilibrändidest väga hinnatud Šveitsi käekelladeni. Zenith, Breitling, Tag Heuer, Rado, Tissot on vaid väike valik äriklassi lemmikutest.

o Lisades käekella kõrvale käeehte, on perfektne kombinatsioon loodud – trendikas, samas alati stiilne.

Autor: Goldtime

Koostöö Eesti disaineritega

o Loome üheskoos Teie ettevõtte värvidega või kujuga ehte või aksessuaari. Stiilne aksessuaar, mida kinkida mälestuseks välispartnerile või hoopiski ehe, mida saab kanda ettevõtte esindusüritustel. Põnevaid värvilahendusi pakuvad siinkohal Tanel Veenre, Lisa Kroeber, Soma, Kuma jpt.

Aksessuaar, mis kannab nime

o Montblanc on kindlasti ärikingitusmaastikul tuntud nimi – tootevalik mõnusalt mitmekesine, kõnetab naisi, kuid loob hea emotsiooni ka meestele.

o Kirjutusvahendid, märkmikud, kotid ja rahakotid - nimekiri on lõputu, millega annab üllatada oma äripartnerit või tunnustada kolleegi eduka aasta eest.

Autor: Goldtime

Teie ettevõtte KINKEKAART

o Loomulikult pakub Goldtime ka oma kinkekaarte erinevates vääringutes, kuid palju omanäolisem on luua OMA ettevõtte kinkekaart personaalse sõnumiga oluliseks tähtpäevaks. Personaliseerime, aitame kujundada ning luua midagi, mis toob rõõmu igaühele.

Autor: Goldtime

Kuidas luua oma EHE?

Silma paista millegi uue või uuenduslikuga on alati väljakutse. Mõtleme ja loome üheskoos midagi, mille üle uhkust tunda ja konkurentidest eristuda. Kuna tootmistehnoloogiad võimaldavad täna teha peaaegu kõike, siis tasub parima tulemuse saavutamiseks silmas pidada mõningaid nüansse:

• varu aega, sest ideest saab luua näidise ja peale näidise heakskiitu võtab tootmine siiski omajagu aega;

• mõtle sõnum või idee, mis puudutab ja toob erilise tunde kingisaajale;

• loome üheskoos Teie ettevõtte pakendi, mis võib kanda luksuse lõhna või hoopiski rõhutada looduse õrnust;

• loome üheskoos väärtust, mis on ajatu ja unikaalne – panustame üheskoos sellesse.

„Olen uhke, et saan töötada valdkonnas, mis loob nii palju rõõmu ja võimalusi tuua sära siia maailma. Jah, maailm on muutunud, aga seda enam vajame me puhtaid tundeid ja emotsioone, et hinnata elu elamise võlu! Nautigem ja loogem, et homne päev oleks veel säravam,” ütles Kippari lõpetuseks, soovides kogu Goldtime’i pere nimel mõnusat jõuluootust.

Autor: Goldtime

Tutvu kogu Goldtime valikuga kodulehel www.goldtime.ee

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700