Praeguses maailmas räägitakse väga palju keskkonnasäästlikkusest. Loeme ja kuuleme pidevalt, kui palju prügi inimkond tekitab ja saame üleskutseid selle vähendamiseks. Siiski on meil endiselt kasutusel ühekordsed kohvitopsid. Kuna need nagunii ringluses on, siis miks mitte topside pinda targalt ära kasutada?
Cup Advertising OÜ-l on kohvikute ja restoranide näol ligi 130 partnerit üle Eesti. Nendega suheldes on välja tulnud, et mitmed kohvipakkujad on üritanud juurutada sooja joogi müümist klientide korduvkasutatavatesse topsidesse, kehtestades selleks kas ühekordse topsi lisatasu või pakkudes hinnasoodustust oma topsi kasutamisel. Kahjuks ei ole kliendid seda veel hästi vastu võtnud.
Tuleb nentida, et ühekordsetest kohvitopsidest veel loobuda ei saa. Isegi kui tullakse kohvikuga samast majast, ununeb tass tihti oma töölauale. Inimesed on harjunud haarama ühekordset topsi. Termostasside kasutus vajab veel juurutamist, aga õnneks oleme sinna poole teel. Toetame seda ideed igati ja loodame, et see kunagi teostub. Praegu on aga ühekordsete topside kasutus veel paratamatu. Inimesed jalutavad nendega tänaval iga päev nagunii ringi, seega võiks topside kujundust targalt ära kasutada. Seda enam, et nende pind on ideaalne
liikuv reklaamtahvel.
Kohvitopsist ei ole võimalik mööda vaadata, seda nurgast kinni vajutada, sellest üle kerida või kanalit vahetada. Tops teie reklaamiga on inimesel käes ja selle sees on mõnus soe jook. Ta naudib hetke iseendale ja samal ajal loeb korduvalt sõnumit, mis topsile on kirjutatud.
Kohvitopsi kampaanias on võimalik kasutada ka biolagunevaid topse. Enamik ringluses olevaid ühekordseid kohvitopse on tavalisest materjalist. Luues kampaania biolagunevatele topsidele, saab ära hoida suure hulga tavamaterjalidest kohvitopside kasutuse. Kohvikud ja restoranid saavad oma tavatopside asemel kasutada hoopis teie sõnumiga keskkonnasõbralikumaid kohvitopse. Samal ajal kui jõuate kliendini oma reklaamiga täiesti uudsel viisil, aitate ka loodust hoida.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.