Autor: Äripäeva eriprojektide ja sisuturunduse üksus: [email protected] • 25. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ühekordne kohvitops ei ole veel valmis lahkuma

Praeguses maailmas räägitakse väga palju keskkonnasäästlikkusest. Loeme ja kuuleme pidevalt, kui palju prügi inimkond tekitab ja saame üleskutseid selle vähendamiseks. Siiski on meil endiselt kasutusel ühekordsed kohvitopsid. Kuna need nagunii ringluses on, siis miks mitte topside pinda targalt ära kasutada?

Cup Advertising OÜ-l on kohvikute ja restoranide näol ligi 130 partnerit üle Eesti. Nendega suheldes on välja tulnud, et mitmed kohvipakkujad on üritanud juurutada sooja joogi müümist klientide korduvkasutatavatesse topsidesse, kehtestades selleks kas ühekordse topsi lisatasu või pakkudes hinnasoodustust oma topsi kasutamisel. Kahjuks ei ole kliendid seda veel hästi vastu võtnud.

Tuleb nentida, et ühekordsetest kohvitopsidest veel loobuda ei saa. Isegi kui tullakse kohvikuga samast majast, ununeb tass tihti oma töölauale. Inimesed on harjunud haarama ühekordset topsi. Termostasside kasutus vajab veel juurutamist, aga õnneks oleme sinna poole teel. Toetame seda ideed igati ja loodame, et see kunagi teostub. Praegu on aga ühekordsete topside kasutus veel paratamatu. Inimesed jalutavad nendega tänaval iga päev nagunii ringi, seega võiks topside kujundust targalt ära kasutada. Seda enam, et nende pind on ideaalne liikuv reklaamtahvel.

Kohvitopsist ei ole võimalik mööda vaadata, seda nurgast kinni vajutada, sellest üle kerida või kanalit vahetada. Tops teie reklaamiga on inimesel käes ja selle sees on mõnus soe jook. Ta naudib hetke iseendale ja samal ajal loeb korduvalt sõnumit, mis topsile on kirjutatud.

Foto: Photo:Marko Mumm

Kohvitopsi kampaanias on võimalik kasutada ka biolagunevaid topse. Enamik ringluses olevaid ühekordseid kohvitopse on tavalisest materjalist. Luues kampaania biolagunevatele topsidele, saab ära hoida suure hulga tavamaterjalidest kohvitopside kasutuse. Kohvikud ja restoranid saavad oma tavatopside asemel kasutada hoopis teie sõnumiga keskkonnasõbralikumaid kohvitopse. Samal ajal kui jõuate kliendini oma reklaamiga täiesti uudsel viisil, aitate ka loodust hoida.

Vaata tehtud töid ja uuri lisa Cup Advertising esindajatelt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700