Ecoprindi turundus- ja müügidirektor Esper Linask annab nõu, kuidas jõuda soovitud sihtrühmani.
Iga turundaja teab, et viimased aastad on turundusmaastikku tugevalt ja pöördeliselt muutnud. Vanad reeglid selle kohta, mida teha ja kus, et saavutada edu, lihtsalt ei kehti enam. Inimesed kasutavad edukalt adblocker’eid, soovivad saada lühemaid uudiseid ja teravamaid pealkirju kui kunagi varem ning vaatavad telekast järelsalvestatud saateid – kui sedagi. Samal ajal on küsimused ning vajadused jäänud ikka samaks. Kuidas tagada see, et meid meeles peetakse? Kuidas jõuda soovitud sihtrühmani? Mil moel luua koostöösuhteid, võita juurde rohkem kliente ning tagada tulemuslikum müük?. Kiirel digiajastul ei igatseta tundidepikkuse ühise brainstorm’i järele, vaid oodatakse juba toimivaid lahendusi. Väärtuslik koostööpartner on täna see, kes tabab kiirelt kliendi küsimuse tuuma ja tagab toimiva lahenduse: isegi siis, kui klient veel isegi täpselt ei tea, mida ta ootab. Hinnatud autofirma pole see, kes lubab Sul helistamise peale broneerida hoolduse aja, vaid see, kes Sulle ise teavituse saadab: kas mäletad, et Sinu ülevaatuse tähtaeg hakkab kätte jõudma? Asjalik ehitusmees ei oota Su küsimusi maja kohta, vaid räägib Sulle ise, millises järjekorras tasub Sul mida ette võtta ning mida see eelarvenumbrites tähendab. Täpselt samamoodi ei ole tipptasemel turunduse ja müügi partner enam see, kes küsib kliendilt, mida ta teha tahaks, vaid mõtleb ise koostööpartneri vajadused läbi ning pakub välja valiku vajadustele kohandatud võimalusi koos hindade ja teostamise ajagraafikuga. Täiuslik koostööpartner teeb tänapäeval eeltöö ise ära, kaardistab võimalikud vajadused, millele tal on pakkuda omapoolne lahendus ning esitab kliendile valiku sobivatest toodetest – et säästa oma hea partneri kallist aega, tagada töö efektiivsus ning ajakulutuse optimaalsus.
On üks trend, mis tänapäeval aina jõulisemalt pead tõstab. Selle trendi nimeks on proaktiivsus
Aga mitte ainult tänases hetkes ei tuleks kohal olla, vaid mõelda ka homsele. Meie mõtleme ette kahel tasandil: firma jätkusuutlikkuse ja kliendile vastutulelikkuse seisukohast. Ecoprint lähtub keskkonnasõbralikkuse printsiibist, et tagada vastutustundlik ettevõtte majandamine. Mõõdame ettevõtte ökoloogilist jalajälge ja planeerime keskkonnategevusi iga-aastase keskkonnaaruande koostamise kaudu, et hoida loodust ja tagada järjest säästlikum tootmine. Nendest põhimõtetest juhindudes pakume nii graafilist disaini, offsettrükiteenust kui ka laiformaat digitaalrükki. Oma tellijatele mõeldes oleme sel aastal juba septembrikuus välja töötanud bränditud jõulupaketid, mida meilt saavad tellida nii kliendid, kes soovivad rõõmustada oma koostööpartnereid, kui ka agentuurid, kes soovivad pakkuda oma klientidele terviklahendust. Olles ennetanud kliendi vajadust jõulukinkide järele pakume mugavaid pakendatud komplekte, milles iga toode on kohandatud kliendi korporatiivse näo järele. Meie poolt koostatud pakettidest leiab nii laua- kui seinakalendrid, märkmikud, kaardid, pliiatsitopsid kui ka mängukaardid. Kokku oleme koostanud neli erinevat paketti, mis sobivad nelja erineva kliendiprofiiliga: töölauakeskne, kontorikeskne, tegevuskeskne ja meeleolukas pakett.Ja see ei ole veel kõik. Pühadeajale mõeldes soovime pakkuda oma tellijatele veel ühte proaktiivset lahendust: isiklikku jõulupuud. Oleme otsustanud, et kingime igale vähemalt 50 paketi tellinud kliendile oma puu. Seda tehes jätame ka oma kliendile keskkonnasäästliku valiku - unikaalse võimaluse jätta oma puu Eesti riigimetsa kasvama. On ju mõnus mõelda, et kusagil seal kaugel metsas tähistaeva all kasvab Sinu oma kuusk, nüüd ja alati.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.