9. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Clear Channel pakub reklaamimiseks üle 4600 plakatikoha üle Eesti

4657 plakatikohta on number, mille poolest Clear Channel on kõige suurema võrgustikuga välireklaami pakkuja Eestis. Formaadivalikust leiab nii autojuhile suunatud reklaamtahvleid, preemium asukohtadel asuvaid piilareid kui ka head katvust ning ülisuurt sagedust pakkuvaid reklaamprügikaste ja postitahvleid. Lisades juurde reklaamid ühistranspordis, saab liita 23 linna ja maakonnakeskust üheks üleriigiliseks kampaaniaks.

Formaadivalikust leiab nii autojuhile suunatud reklaamtahvleid, preemium asukohtadel asuvaid piilareid kui ka head katvust ning ülisuurt sagedust pakkuvaid reklaamprügikaste ja postitahvleid. Lisades juurde reklaamid ühistranspordis, saab liita 23 linna ja maakonnakeskust üheks üleriigiliseks kampaaniaks.

„Kuna kliendid nõuavad meilt innovatsiooni, oleme töötanud välja võimaluse ühendada mobillikampaania ja klassikalise välireklaamikampaania rahvusvahelisel tasandil,“ tutvustab Clear Channel Estonia tegevjuht Erki Roosimägi, lisades, et 100 plakatikohta on varustatud spetsiaalse märgisega, mille abil saab tarbijale anda lisainfot oma toote või teenuse kohta, kasutades selleks nutitelefoni. Olgu lisateabe sisuks sooduskupong, viide kodulehele või põnev orienteerumismäng.

Clear Channeli hitiks on kujunenud piilar ehk suuremõõduline reklaamformaat, mis annab võimaluse tarbijaga suhelda läbi hea katvusega pindade võrgustiku. Piilari asukohad on valitud nii, et see oleks hästi nähtav nii jalakäijale, ühistranspordikasutajale kui ka autojuhile.

Lisaks annab rahvusvaheline kontaktiuuring ”Outdoor Impact” võimaluse juba enne kampaania algust täpselt välja selgitada, kui suure osani sihtrühmast kampaania jõuab. „Kui kliendil on soovi oma kampaaniat täpsemalt sihtida, saab ta ettedefineeritud pakettide kohta täpsemat infot küsida  meie projektijuhilt. Nii saab väikese vaevaga olla kindel, et kampaania on suunatud just sobivale sihtrühmale alates toidupoe külastajast, kooliõpilase või keskmisest kõrgema sissetulekuga autojuhini,“ selgitab Roosimägi.

Piilari formaat annab hea võimaluse ka erilahendusteks: laske ideedel lennata ning kujundage piilarist ülielusuuruses kohvipakk, kütusetankla reklaamtulp või vaateaken, kuhu saab seisma panna ka päris elus modelli!

Prügikast ja postitahvel – võimalused kampaaniaks piiratud eelarvega klientidele

Clear Channeli tooteportfellis on formaatidena esindatud kaks suure katvuse ja võimsa sagedusega reklaamformaati: postitahvlid ja reklaamprügikastid. Tallinnas näiteks on 1800 prügikasti ja 900 postitahvlit, mis on leidnud mõnusa koha välireklaamikampaaniates nii tuntud reklaamijate poolt erinevates valdkondades kui ka uute tulijate seas.

„Antud formaatide kasutamine on eriti hea võimalus piiratud arvega klientide jaoks ning kummutab müüdi, et välireklaami niiöelda sisenemiskulu on suur. Tegelikkuses saab juba 1000-eurose eelarvega terveks nädalaks Tallinna linnapildis väljas olla 200-küljelise kampaaniaga,“ ütleb Roosimägi.

Lisaks niiöelda maa küljes kinniolevate reklaampindadega pakub Clear Channel võimalust reklaamida oma toodet või teenust bussidel, trammidel ja tollidel. Brändingureklaamiks on ideaalne kasutada ülekleebitud trammi, mis iga päev sadade tuhandete tallinlaste pilku püüab. Lisakontaktide otsimiseks sobib aga mõistliku eelarvega kampaanilahendusena reklaam ühistranspordis sees. Kleebised bussi akendel annavad võimaluse sisustada ühistranspordiga liikleja aega ja püüda oma sõnumiga oma klientide tähelepanu. Selline lahendus on aktiivselt kasutusel ka erinevate mobiiliopetaatorite reklaamikampaaniates.

Clear Channeli visioon on anda brändidele hoogu, inspireerides ja motiveerides inimesi muljetavaldavate välikampaaniatega, mis põhinevad unikaalselt paindlikul lähenemisel loovusele ja plaanimisele. Ettevõtte iga kampaania on eraldi koostatud ning iga asukoht olulisuse ja sihipärasuse seisukohast spetsiaalselt valitud.

Clear Channel Eesti on osa rahvusvahelisest kontsernist, mis omab reklaampindu rohkem kui 40 riigis üle maailma. Tänu suurtele kogemustele ei leiuta ettevõte kohapeal jalgratast, vaid kasutab oskuslikult teiste riikide teadmisi ja kogemusi, pakkudes klientidele ainult parimaid lahendusi. Lähimaks koostööpiirkonnaks on Baltimaad ja Põhjamaad, kelle regionaalne ja kultuuriline taust Eesti omaga hästi ühtib ning tagab võimaluse jagada klientidega uuringuid ja case study-sid lähiriikide kampaaniate kohta.

www.clearchannel.ee

www.facebook.com/ClearChannelEstonia

Uudise avaldamist toetas: Clear Channel

 

Autor: Gerli Ramler, Silja Oja

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700