Autor: Igor Rõtov • 18. aprill 2023
Sotsiaalmeediaekspert: Facebookis ei huvita kedagi, mida sul pakkuda on
Turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu.
Foto: Erakogu
Facebook on jätkuvalt ettevõtjate jaoks peamine sotsiaalmeediakanal, kuid seal inimeste tähelepanu saamiseks ei piisa ainult enda toodete reklaamimisest, rääkis turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu.
“Iga ettevõte, kui ta üldse postitust või reklaami teeb, ei saa rääkida sellest, mida tal pakkuda on, mitte kedagi ei huvita see,” selgitas Mesipuu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Milliste sõnumitega tasub ettevõtetel enda sotsiaalmeediakanalid täita, saate pikemalt kuulata intervjuust.