Saade "Eetris on turundusuudised" keskendub turundusagentuuri palkamisele ja koostöö tegemisele. Sellel teemal arutlevad saates Rannar Remmelgas reklaamiagentuurist Must Uba ja Karl Altraja agentuurist Zavod. Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
Karl Altraja Zavodist (vasakul), saatejuht Keit Ausner ja Rannar Remmelgas agentuurist Must Uba. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu sellest, millisel juhul tasub reklaamiagentuuriga koostööd teha. Samuti arutletakse selle üle, et kui ettevõttes ei ole turundusjuhti, siis kes peaks olema suhtluses agentuuriga kontaktisikuks ning kuidas mõõta kasu agentuuriga koos töötades?
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.