• 15.09.22, 14:36

Antropoloog kliendiuuringust: astu kliendi jooksutossudesse või kummikutesse

Tihti tehakse kliendiuuringuid mugavas kontoris, mille järel jäädakse vastuseid ootama, ent parem oleks minna kaks sammu kaugemale, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates antropoloog Keiu Telve.
Rakendusliku antropoloogia keskuse asutaja ja antropoloog Keiu Telve.
  • Rakendusliku antropoloogia keskuse asutaja ja antropoloog Keiu Telve.
  • Foto: Raul Mee
„Sõna otseses mõttes, kui klient on jooksutossudes, siis on vaja panna jooksutossud jalga. Kui klient on maamees, siis panna jalga kummikud. Kui metsamees, siis kõvemad matkasaapad,“ lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele