• 15.09.22, 14:36

Antropoloog kliendiuuringust: astu kliendi jooksutossudesse või kummikutesse

Tihti tehakse kliendiuuringuid mugavas kontoris, mille järel jäädakse vastuseid ootama, ent parem oleks minna kaks sammu kaugemale, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates antropoloog Keiu Telve.
Rakendusliku antropoloogia keskuse asutaja ja antropoloog Keiu Telve.
  • Rakendusliku antropoloogia keskuse asutaja ja antropoloog Keiu Telve.
  • Foto: Raul Mee
„Sõna otseses mõttes, kui klient on jooksutossudes, siis on vaja panna jooksutossud jalga. Kui klient on maamees, siis panna jalga kummikud. Kui metsamees, siis kõvemad matkasaapad,“ lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele