• ST
  • 13.11.25, 11:00

Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis

  • Hando SinisaluHando Sinisalu
Password
00:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis

Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

 Saates „PASSWORD – Let’s Make Marketing Fun Again“ arutleme, kuidas seada üritusele selge eesmärk, mõõta selle mõju ning maandada paratamatuid riske (ilm, tehnika, artistid). Juttu tuleb ka avaliku sektori ürituste mainekujundusest, töötajate kaasamisest (talendishow, näidendi või ooperi harjutamine jms) ning B2B-kliendiürituste realistlikust maksumusest. „Kvaliteetse kliendiürituse kulu võib vabalt olla umbes 250€ + km osaleja kohta,“ märgib Ken Matsalu.

„Sotsiaalmeedia ajastul on oluline ka ürituse hilisem kajastus, näiteks Instagramis,“ soovitab Matsalu.

Saatejuht on Hando Sinisalu.

Fotol: ID Production juht Ken Matsalu
Pildi autor: Erlend Štaub

Password
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
00:00

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele