• 23.10.24, 09:23

Raul Eamets: Kommunikatsioonis valijaid alahinnata ei tasu

Alati on rumalaid, alati on targemaid, aga me ei saa võtta positsiooni, et keskmine inimene on rumal, märgib Bigbanki peaökonomist Raul Eamets.
Majandusteadlane ja Bigbanki peaökonomist Raul Eamets
  • Majandusteadlane ja Bigbanki peaökonomist Raul Eamets
  • Foto: Andras Kralla
Raul Eamets astub teiste seas üles ka 6. novembril Tallinnas Filmimuuseumis toimuval Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.
Tutvu Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsi info, esinejate ja programmiga ning registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna SIIN.

Seotud lood

Uudised
  • 18.10.24, 12:53
Aasta Kommunikatsioonijuht 2024 finalistid selgunud
Võitjad kahes kategoorias kuulutatakse välja juba 6. novembril Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil Filmimuuseumis.
Uudised
  • 02.10.24, 11:53
Aasta kommunikatsioonijuhi konkurss ootab kandidaate
Bestmarketing.ee ja Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutavad välja Aasta Kommunikatsioonijuht 2024 konkursi, kuhu ootame esitama silmapaistvaid kandidaate kuni 9. oktoobrini.
Uudised
  • 17.09.24, 11:45
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsi fookuses: raha, relvad, sõbrad
Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 6. novembril Tallinnas Filmimuuseumis. Seekordse konverentsi fookuses on praegusel hetkel kolm üliolulist teemat, mida käsitletakse konverentsil kommunikatsiooni mõttes erineva nurga alt.
Uudised
  • 14.10.24, 16:35
Maria-Ann Rohemäe: tõeni jõudmiseks tuleb tarbida rohkelt infot
Infot tuleb õppida filtreerima, sõnab aastatel 2016–2023 ERRi korrespondendina Washingtonis töötanud Maria-Ann Rohemäe, ning lisab, et tõde on alati kuskil keskel.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele