Autor: Kerttu Talvik • 6. oktoober 2020

Kerttu Talvik: analüüsi ja loovuse vahel peab valitsema tasakaal

Möödunud reedel toimunud Baltic Brand Forumist inspireerituna mõlgutas kaubamärgi kujundamise teemadel mõtteid Httpool Eesti juht ja Facebooki kliendisuhete juht Kerttu Talvik, rääkides muuseas reklaamijatele olulisest raamatust.
Baltikumi armastatuimaks brändiks tunnistati tänavu Swedbank.
Foto: Lauris Viksne

Jõulised kaubamärgid on võitjad ka digikeskkonnas

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700