Autor: Kerttu Talvik • 6. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Kerttu Talvik: analüüsi ja loovuse vahel peab valitsema tasakaal

Möödunud reedel toimunud Baltic Brand Forumist inspireerituna mõlgutas kaubamärgi kujundamise teemadel mõtteid Httpool Eesti juht ja Facebooki kliendisuhete juht Kerttu Talvik, rääkides muuseas reklaamijatele olulisest raamatust.

Baltikumi armastatuimaks brändiks tunnistati tänavu Swedbank.
Autor: Lauris Viksne

Jõulised kaubamärgid on võitjad ka digikeskkonnas

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile võtmega lugudele
  • Ligipääsu edukate kampaaniate case-study’dele
  • Ligipääsu raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele
  • Ligipääsu bestmarketing.ee arhiivile
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700