Mida tähendab tänapäeval traditsiooniline meedia? Kui kõik meie ümber on digitaalne (sealhulgas traditsioonilised turunduskanalid nagu televisioon, ajalehed ja välimeedia), kas siis on tegemist digiturunduse või traditsioonilise turundusega?
FCR Media tegevjuht ja partner Kristiina Tukk rääkis, et tänapäeva reklaamiklientidel on lihtne opereerida, sest igasugune tellitud reklaam on täies ulatuses mõõdetav ning ütleb ära, kas raha sai mõistlikult paigutatud või peab strateegiat muutma.
Üha enam on turundus automatiseeritud, aga automaatika taga on alati inimene ja vajadus inimeste järele pigem hoopiski kasvab, ütles Telia Eesti brändi ja turundusosakonna juht Ranno Pajuri.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.