• 28.01.14, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanal 2: Mis toimus aastal 2013 Eesti telemaastikul?

"TNS Emori uuringutulemused ei jäta kahtlust, et televaatajad eelistasid eelmise aasta kokkuvõttes Kanal 2 programmi, eriti selge oli see parima vaadatavuse ajal ehk Prime-Time'is,“ kinnitab Kanal 2 juht Urmas Oru.
Kanal 2 tähistas 2013.a oma 20. sünnipäeva ja juubeliaastat kroonis Eesti vaadatuima telekanali auväärne tiitel. Kanal 2 oli vaadatuim ka aasta suurimal teleõhtul, 31. detsembril.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele