• 28.01.14, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanal 2: Mis toimus aastal 2013 Eesti telemaastikul?

"TNS Emori uuringutulemused ei jäta kahtlust, et televaatajad eelistasid eelmise aasta kokkuvõttes Kanal 2 programmi, eriti selge oli see parima vaadatavuse ajal ehk Prime-Time'is,“ kinnitab Kanal 2 juht Urmas Oru.
Kanal 2 tähistas 2013.a oma 20. sünnipäeva ja juubeliaastat kroonis Eesti vaadatuima telekanali auväärne tiitel. Kanal 2 oli vaadatuim ka aasta suurimal teleõhtul, 31. detsembril.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele