• 28.01.14, 09:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanal 2: Mis toimus aastal 2013 Eesti telemaastikul?

"TNS Emori uuringutulemused ei jäta kahtlust, et televaatajad eelistasid eelmise aasta kokkuvõttes Kanal 2 programmi, eriti selge oli see parima vaadatavuse ajal ehk Prime-Time'is,“ kinnitab Kanal 2 juht Urmas Oru.
Kanal 2 tähistas 2013.a oma 20. sünnipäeva ja juubeliaastat kroonis Eesti vaadatuima telekanali auväärne tiitel. Kanal 2 oli vaadatuim ka aasta suurimal teleõhtul, 31. detsembril.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele