Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Konkursist Aasta Turundustegu 2013
Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt. Auhinnagala ja pidulik õhtusöök toimuvad Passwordi raames 27. märtsil 2014 Tallinnas Saku Suurhallis.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.