• 17.11.11, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas veebidisaini agentuur GBF Media ehtis end võõraste sulgedega?

Oktoobri keskel sai veebiagentuuri Deep Systems juht Hegert Mölder kampaaniakirja GBF Media nimeliselt ettevõttelt, mis uut ja ilusat kodulehte pakkus. Kui algul tegid pakkumise sisu ja lubadused Hegertile nalja, siis lähemal uurimisel avastas ta GBF-i „tehtud tööde“ hulgast neli oma firma ehk Deep Systems’i teostatud veebilahendust, teiste seas telesarja „Kelgukoerad“ veebilehe, mis oli varasemalt võitnud nii Eesti Internetiauhinnad 2010 kui Kuldmuna 2010 kulla.
Kuna GBF ja selle juhid olid Hegert Mölderi jaoks tundmatud, tekkis küsimus, kas tegemist on halva nalja või pahatahtliku konkurentsiga?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele