Tänasest algav Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kampaania juhib tähelepanu hooletu klikkimisega kaasneda võivatele kahjudele.

- TTJA kampaania
- Foto: Kuvatõmmis
Üleriigilise tarbijaid hariva teavituskampaania eesmärgiks on juhtida tähelepanu internetikäitumisele ning sellele, kuidas ühe hooletu klikiga võib kaasneda hulgaliselt probleeme ning isegi finantskahju. Kampaania kestab neli nädalat, selle eestvedajaks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.