• 15.10.24, 11:21

Vaidlusi tekitanud reklaamiseaduse muutmine pandi pausile

„Lükkame inimesed tegelema selle teemaga, mis on kõige akuutsemad ja kiiremad,“ põhjendas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav reklaamiseaduse muutmise plaani edasilükkamist.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav
  • Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav
  • Foto: Kairit Leibold/ERR
Kui valitsus 2023. aastal kokku tuli, sai koalitsioonileppesse kirja punkt keelata kiirlaenude, veebiennustusmängude ja hasartmängude reklaamid. Muudatust ette valmistades käis majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) kevadel välha alkoholi ja erakliinikuid puudutavatele reklaamipiirangute leevendamise plaani. Nüüd on reklaamiseaduse muutmine pausile pandud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele