Vaidlusi tekitanud reklaamiseaduse muutmine pandi pausile
„Lükkame inimesed tegelema selle teemaga, mis on kõige akuutsemad ja kiiremad,“ põhjendas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav reklaamiseaduse muutmise plaani edasilükkamist.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Sandra Särav
Foto: Kairit Leibold/ERR
Kui valitsus 2023. aastal kokku tuli, sai koalitsioonileppesse kirja punkt keelata kiirlaenude, veebiennustusmängude ja hasartmängude reklaamid. Muudatust ette valmistades käis majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) kevadel välha alkoholi ja erakliinikuid puudutavatele reklaamipiirangute leevendamise plaani. Nüüd on reklaamiseaduse muutmine pausile pandud.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“