• 08.10.24, 13:56

CASE STUDY | Täpne sihtimine tegi Paulig PRO digikampaaniast eduloo

Nobel Digitali loodud digikampaania on hea näide sellest, kuidas B2B kliendi püüdmiseks ei piisa üksnes LinkedIni-kampaaniast.
CASE STUDY | Täpne sihtimine tegi Paulig PRO digikampaaniast eduloo
  • Foto: Facebook/Paulig PRO
Paulig on rahvusvaheline ettevõte, mis tegutseb 13 Euroopa riigis. Paulig PRO osa ettevõttest esindab Pauligi ja Santa Maria lahendusi professionaalidele, pakkudes kohvilahendusi nii kontoritesse kui ka kohvikutesse-restoranidesse ja snäkke, maitseaineid ning kastmeid kokkadele ja toitlustusasutustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele